Thursday, January 9, 2014

Madu yang mesra kanak2

بسم الله الرحمن الرحيم

Zaman sekarang ini, ramai ibu bapa yang dah sedar tentang permakanan sihat untuk anak2. Lebih2 lagi pemakanan sunnah. Dan ramai dah mula menjauhkan makanan ringan dari kanak2.

Tapi yang tak seronoknya, bila dibeli mahal-mahal, tapi anak tak nak makan, atau kita terlupa nak bagi kat anak...

Banyak juga alternatif yang telah dilakukan oleh syarikat2 pemakanan sunnah untuk memudahkan kita dan anak-anak untuk mengamalkan pemakanan sunnah yang telah banyak terbukti faedahnya

Kalau dulu, saya pernah bercerita tentang kapsul habbatus sauda' dan kapsul zaitun yang menjadi makanan amalan kami dan anak2. (BACA DI SINI)

Alhamdulillah yang  terbaru, satu lagi produk pemakanan sunnah yang mesra kanak-kanak.
Mudah dimakan dan tidak susah untuk berikan kepada anak.

Inilah Madu At-Taqwa
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


pek madu yang dibungkus macam choki-choki memudahkan anak2 untuk mengamalkan pemakanan sunnah.

Madu ini saya beli dari seorang sahabat. Katanya madu ini adalah madu delima dari Mesir.

Saya sangat gembira dengan ideanya membungkus madu ini yang mesra kanak2. Saya rasa semua kanak2 akan suka mengisap madu seperti ini. Sampai sehari pun boleh habis sebekas tu....adoi laaa



pesanan kali kedua
Peknya juga mudah untuk dibawa ke mana2.. Kalau tak sempat nak makan pagi2 di rumah,boleh makan dalam kereta dalam perjalanan pi sekolah... senang.. tak meleleh2, tak melekit2....

Siapa yang nak beli, boleh rujuk sahabat saya ini di Facebooknya

order kali ke-3
P/s: Hanya perkongsian pengalaman sahaja. Kalau ada produk yang saya rasa bagus untuk dikongsikan (seperti buku2 biasanya), saya akan kongsikan untuk manfaat bersama. bukan iklan berbayar, harap maklum.

4 comments:

  1. menarik cara pembungkusan mcm tu… sangat praktikal dan mudah utk anak2 makan…

    ReplyDelete
  2. boleh dapatkan dari FBnya:
    https://www.facebook.com/ainaa.mardhiah.1/posts/680011548697650

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...